Reklamacje i zwroty
ZooExpress.pl
ul. Kartuska 493
80-298 Gdańsk
ZWROTY |
Każdemu klientowi, będącemu konsumentem zgodnie z obowiązującymi przepisami, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, wypełnij Formularz Odstąpienia od umowy (kliknij tutaj by ściągnąć >>) i dołącz go do przesyłki zwrotnej.
Towar możesz dostarczyć osobiście lub wysłać pocztą lub kurierem na adres:
ZooExpress.pl, ul Kartuska 493, 80-298 Gdańsk.
WAŻNE! Konsument w okresie na odstąpienie od umowy powinien obchodzić się z towarami z należytą starannością. Zwracanie produktu brudnego (np. w sierści), brzydko pachnącego, z odciętymi metkami producenta (jeśli możliwe było sprawdzenie produktu bez ich usunięcia) jest przekroczeniem standardowych procedur i uniemożliwia zwrot 100% wartości produktu.
Zwrotowi nie podlegają produkty lecznicze (np. preparaty przeciw pchłom i kleszczom typu Fiprex, Foresto). Zgodnie z artykułem 96 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r., nr 45, poz. 271) zwrot produktów leczniczych jest możliwy tylko i wyłącznie w przypadku jego wady jakościowej lub jego niewłaściwym wydaniu.
Zwrotowi nie podlegają produkty z krótką datą ważności (o ile informacja o dacie ważności była widoczna na stronie).
Zwrotowi nie podlegają produkty otwarte (np. otwarte opakowanie karmy).
Zwracany towar nie może nosić śladów używania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru (np. jeśli chcemy przymierzyć ubranko, to nie odcinamy metki. Po przymiarce prosimy oczyścić produkt z sierści - odsyłajmy go w takim samym stanie w jakim go otrzymaliśmy).
ZWROTY - Wydłużony termin zwrotu |
REKLAMACJE |
- Jeśli chcesz zareklamować produkt - prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Poinformujemy o dalszych procedurach oraz wskażemy możliwie najdogodniejszą formę rozwiązania problemu.
- Jeśli odebrałeś uszkodzoną paczkę, wypełnij niezwłocznie elektroniczny protokół szkody i wyślij go do nas na e-maila.
- Kontaktować można się pod numer telefonu: (58) 573 72 71 lub 601 755 860
lub na adres e-mail: sklep@zooexpress.pl - Formularz Reklamacyjny (kliknij tutaj, aby pobrać)
- Elektroniczny protokół szkody DPD (kliknij tutaj, aby pobrać)