Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy trzeba się rejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej potrzeby. Warto jednak założyć konto w naszym sklepie aby mieć podgląd do ostatnio kupionych produktów i sprawniej składać zamówienia.

 

2. Ile zapłacę za dostawę?

Zamówienia o wartości minimum 129zł zostaną doręczone bez dodatkowych kosztów, niezależnie od tego jaka została wybrana forma płatności. Do zamówień poniżej 129zł zostanie doliczona opłata za transport w wysokości 14,00zł (kurier Inpost) 16,00zł (kurier DPD), 12,00zł (paczkomaty InPost) lub 14,00zł (kurier Trójmiasto)

 

3. Kto dostarczy moje zamówienie?

Zamówienia na terenie Gdańska, Gdyni, Sopotu i Rumi realizujemy Kurierem Trójmiasto w godzinach popołudniowych. Kurier DPD dostarcza standardowo w godzinach od 8:00 do 16:00 na terenie całej Polski. Kurier Inpost pracuje w godzinach 8:00-18:00

 

4. Nie udało mi się zapłacić kartą - co zrobić?

Jeżeli jesteś zarejestrowanym Klientem, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i klikniesz w zakładkę "Zamówienia".

Jeżeli zaś składałeś zamówienie bez rejestracji, nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez PayU (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane). W związku z tym proponujemy: ponownie złożyć nowe zamówienie lub Kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź płatność gotówką przy odbiorze.

 

5. Kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę. Co teraz?

Jeśli Twoja paczka budzi wątpliwości, jest oklejona szarymi taśmami bądź taśmami DPD - należy bezwzględnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze i spisać protokół uszkodzenia. Jest to niezbędne w przypadku składania reklamacji.

W przypadku kuriera DPD, możesz również wypełnić elektroniczny protokół szkody (kliknij aby pobrać). Firma kurierska wymaga aby taki formularz był wypełniony w ciągu godziny

 

6. Czy mogę zwrócić towar który nie spełnia moich oczekiwań?

W naszym sklepie możesz zwrócić towar w ciągu 40 dni od dnia otrzymania towaru. Zwracany towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru (w przypadku ubranek, obroży lub szelek należy je bezwzględnie wyczyścić). Wystarczy wydrukować i wypełnić Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość (kliknij tutaj by ściągnąć > > ) dołączyć paragon i odesłać do nas.

Pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Adres siedziby firmy (adres do zwrotu towaru):

ZooExpress.pl
ul. Kartuska 493
80-298 Gdańsk

Konsument w okresie na odstąpienie od umowy powinien obchodzić się z towarami z należytą starannością. Zwracanie produktu brudnego (np. w sierści), brzydko pachnącego, z odciętymi metkami producenta (jeśli możliwe było sprawdzenie produktu bez ich usunięcia) jest przekroczeniem zwykłego zarządu i uniemożliwia zwrot 100% wartości produktu.

Więcej informacji na temat zwrotu znajdziesz tutaj => Kliknij

7. Czy mam wysłać formularz odstąpienia od umowy na e-maila?

Nie ma takiej potrzeby. Wydrukuj lub przepisz formularz ręcznie i dołącz go do przesyłki zwrotnej. Dzięki temu szybko zidentyfikujemy przesyłkę i tym samym szybciej zwrócimy pieniądze.

 

8. Zgubiłem paragon. Czy mogę odstąpić od umowy bez niego?

Paragon zdecydowanie ułatwia procedurę odstąpienia od umowy. Jeśli jednak go zgubiłeś to do formularza odstąpienia od umowy dołącz oświadczenie o zagubieniu paragonu fiskalnego.

 

9. Kurier DPD nie chce mi doręczyć przesyłki po godz. 16:00. Co teraz?

Godzina doręczenia paczki jest uzależniona od trasy kuriera. Większość przesyłek jest doręczanych między 8:00 a 16:00. W przypadku gdy doręczenie o wskazanych przez kuriera godzinach jest niemożliwe - sugerujemy zmianę adresu dostawy.

 

10. Czy muszę sprawdzać towar przy kurierze?

Paczkę należy bezwzględnie sprawdzić przy kurierze w przypadku widocznych uszkodzeń (paczka oklejona podejrzanymi taśmami, uszkodzony karton). Przy odbiorze takiej paczki prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia bądź braku towarowego oraz przesłanie go nam na e-maila. W przypadku braku zewnętrznych uszkodzeń nie trzeba sprawdzać paczki przy kurierze. Należy jednak pamiętać by przed otwarciem worka z karmą sprawdzić zgodność towaru z zamówieniem. W przypadku niezgodności prosimy o kontakt (najlepiej w przeciągu 3dni od dnia odebrania paczki).

 

11. Co zrobić by otrzymać fakturę?

Faktury wystawiamy na życzenie. Wystarczy wypełniając formularz dostawy podać NIP, a my korzystając z Centralnej Ewidencji Gospodarczej pobierzemy dane firmy i wystawimy fakturę. Zostanie ona dołączona do przesyłki.

 

12. Złożyłem zamówienie z odbiorem osobistym. Kiedy mogę przyjechać po towar?

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 14:00 przygotowywane są tego samego dnia. Otrzymasz od nas e-maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru.

 

13. Czy warto zapisać się na newsletter?

Oczywiście. Tylko w ten sposób masz szansę być na bieżąco z ofertami specjalnymi i nie przeoczysz naszych promocji.